Ożywianie swojego profilu na Facebooku

Ożywianie swojego profilu na Facebooku
http://buyfans.pl/

Nie ma nic gorszego niż wiejący nudą fanpage na Facebooku. Nie ma znaczenia, czy jest to fanpage jakiejś firmy czy osoby, która chciałaby się wypromować. Jeśli profil na portalu społecznościowym nie żyje, jest martwy, można zażartować. Chodzi oczywiście o to, że taki profil nie spełnia w ogóle swoich zadań. Zazwyczaj taka sytuacja ma miejsce na samym początku działalności serwisu, ale zdarza się też, że zamiera jego pierwsza dynamika i nagle okazuje się, że wiele osób o nim już trochę zapomniało. W niektórych sytuacjach jest też tak, że fanpage skorzystał z reklam Facebooka lub ze specjalnych farm linków, przez co jego baza osób jest bardzo niskiej jakości i kiedy pojawia się jakiś wpis, do nikogo on nie dociera, gdyż wysoki odsetek wszystkich osób lubiących profil stanowią mieszkańcy Bangladeszu. Konieczne jest postawienie profilu na nogi.
Reanimacja

Najważniejsze są zawsze działania prowadzone przez samego zainteresowanego, czyli przez administratora strony tworzącego realne materiały, dla których osoby odwiedzające dany fanpage miałyby go lubić i na nim przebywać. Trzeba zintensyfikować swoje poczynania oraz starać się tworzyć treści bardziej inkluzyjne. Najlepszym sposobem są konkursy z nagrodami, ale jest to kosztowne, więc można po prostu stosować materiały stanowiące tak zwany click-bait. Pułapki na kliknięcia, jak należałoby to przetłumaczyć na język polski, stanowią sposób na przyciąganie osób po nagłówku czy dołączonym obrazku. Sama treść jest mniej ważna, ponieważ chcemy o sobie jedynie przypomnieć. Takie treści muszą być przetykane treściami wartościowymi, ponieważ bez tego nie będzie możliwości realnego zdobywania nowych ludzi.
Działania doraźne

Bardzo często trudno jest jednak uzyskać pozytywne efekty korzystając wyłącznie z takich raczej czasochłonnych i pracochłonnych rozwiązań. Lepszym sposobem, do wykorzystania w połączeniu z powyższymi opcjami lub jako narzędzie jedyne, jest zatrudnianie specjalnych firm generujących nowe polubienia na profilach w mediach społecznościowych oraz tworzących realny ruch na nich. Oznacza to komentarze, dyskusje, polubienia komentarzy i dyskusji. Profil, który żyje, zawsze będzie bardziej interesujący dla każdego potencjalnego klienta firmy czy fana promowanej osoby.